call
Bel onze klantenservice: 0318 - 725600
 
 
Neem contact met ons op
 
U heeft een zichttermijn van 14 dagen
 
Klik voor meer informatie
 

Voorwaarden retourneren


Zichttermijn en retour voorwaarden van outlethandel.nl.

 
Bij outlethandel.nl geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld.
 
Controleer a.u.b. direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
 
Hoe moet ik het product retourneren? 
 
Eerst dient u via onze webshop het retouren formulier in te vullen. Daarna kunt u het product aan ons terug sturen. Na ontvangst van de teruggestuurde producten worden deze gecontroleerd en verwerkt. Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling  -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige kartonnen verzenddoos worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat u deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.    
 
Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen? 
 
Het recht op restitutie vervalt 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Wanneer het 14 dagen zichttermijn is verlopen is de koopovereenkomst een feit.
 
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 
De verzendkosten voor het retourneren van de artikelen zijn voor uw rekening. Wij vergoeden alle kosten inclusief de leveringskosten voor het bezorgen van uw bestelling.
 
(verplichtingen van de ondernemer bij herroeping)
‘’De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’’
 
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? 
 
U ontvangt een bevestiging wanneer wij de producten retour hebben ontvangen en de retourzending in behandeling hebben genomen. Binnen 10 werkdagen wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. 
 
Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen? 
 
Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling aan de chauffeur te geven of om te ruilen.
 
Let op!
 
  • Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd.  
  • Bewaar altijd de verzendcode die u ontvangt van het betreffende verzendbedrijf waar u het pakket afgeeft. Als het pakket zoekt raakt heeft u bewijs dat u het pakket heeft afgegeven en kunt u altijd uw pakketzending opvragen.
  • Het aankoopbedrag wordt inclusief de verzendkosten binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen teruggestort. De retourkosten worden niet vergoed.

 

U kunt uw retour sturen naar ons adres:

Outlethandel.nl
Inductorstraat 9 - b
3903KA Veenendaal

 

Bij uw retour altijd uw bestelnummer vermelden.