call
Bel onze klantenservice: 0318 - 725600
 
 
Neem contact met ons op
 
U heeft een zichttermijn van 14 dagen
 
Klik voor meer informatie
 

Veelgestelde vragen

Bestellen en bezorgen:


 

Kan ik de status volgen van mijn bestelling:
Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met daarin het track & trace code van PostNL of DPD Post. Hiermee kunt u de status van uw bestelling de volgende dag volgen via de website van Postnl. www.tracktrace.nl of de website van DPD Post www.dpd.nl.

 

Wat is jullie levertijd:
Dat is afhankelijk van welke producten u wilt bestellen. Een groot gedeelte van ons assortiment is uit voorraad leverbaar en wordt binnen 1 werkdag bij u afgeleverd. Er zijn ook producten waarvoor de levertijd langer duurt dan 2 werkdagen. Per product geven wij u duidelijk aan hoelang de levertijd is.

 

Hoeveel verzendkosten betaal ik:
Standaard gelden de onderstaande tarieven voor verzending binnen Nederland:

 

€ 5,95 voor de standaard pakketten.
€ 29,95 voor grote pakketten die door een gespecialiseerde transporteur bezorgd worden. Zoals bijvoorbeeld tuinmeubelen, horecameubelen, tafels en stoelen.

 

Leveren jullie ook in het buitenland:
Wij leveren ook in het buitenland. Standaard leveren wij naar België en Duitsland. Overige landen is altijd in overleg.

 

Verzendkosten voor het buitenland:
België: standaard pakketten € 9,95 | grote pakketten € 49,95
Duitsland: standaard pakketten € 9,95 | grote pakketten € 49,95

 

Garantie en reparatie:


 

Hoe lang heb ik garantie:
Je hebt garantie op alle artikelen die u bij ons koopt. De precieze garantietermijn kan per artikel verschillen. Als uw aankoop een gebrek vertoont staan wij klaar om u te helpen. Neem voor vragen over de exacte garantietermijn gerust contact op met onze Klantenservice.

 

Mijn artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?
Het kan zijn dat een artikel mankementen vertoont of dat u een klacht heeft over een artikel. Wij vinden dat vervelend en willen dat graag voor u oplossen. Neem via e-mail contact op met onze klantenservice en vermeld daarin duidelijk de klacht. Indien mogelijk kunt u er duidelijke foto's van het artikel aan toevoegen.

 

Ruilen & retourneren:


 

Kan ik mijn bestelling retourneren:
U kunt uw aankopen binnen 14 dagen aan ons retourneren. De artikelen dienen ongebruikt en in de originele verpakking te zitten.

 

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, doen wij ons best het aankoopbedrag zo snel mogelijk aan u terug te betalen. Dat duurt maximaal 10 dagen, maar gaat meestal veel sneller. U krijgt het geld terug op dezelfde manier waarop u heeft betaald.

 

 

Outlethandel Veenendaal - veel gestelde vragen